Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopFAQRegistráciaKontaktPrihlásenie

Share | 
 

 Motor 1,4 16V

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
Robino
Autoškolák
Autoškolák


Vek : 40
Registrácia : 13.06.2008
Počet príspevkov : 111
Auto : Golf IV 1,4 16V 2002

OdoslaťPredmet: Motor 1,4 16V   30/10/2008, 15:04

Ahojte . Znova sa vratim už aj tak k dosť otrepanej téme. Potrebujem pomocť s aut. sitičom. Motor nabehne na sytič,ale nie vždy. Ak stojím priklad 4 hod. a motor vychladne tak po naštartovaní nabehne na sytič. Ale ak stojim cez noc alebo cely deň a naštartujem tak nabehne iba na cca 950 otačok a vtedy počuť klepot. Ak ide na vyššie otačky pri normalnom sitiči tak nje je to počuť.

A ešte jedna vec Aj pri naštartovaní a nabehnutí na sitič sa po zohriatí a ked stiahne otáčky na normal tiež počuť klepot kym sa nezohreje na prac. teplotu , vtedy je to už tichšie. Ked mu pridám alebo za jazdy klepot nie je počuť. Som z toho už zufalý. Nikde som sa nestretol s takým to problémom.

Neviem teda či klepú hydroštely alebo je to niečo ine napr. piestny čap.....
Návrat hore Goto down
mato500
Pilot
Pilot


Male
Registrácia : 08.01.2008
Počet príspevkov : 730
Auto : Golf IV TDI AJM
Bydlisko : KS

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   15/11/2008, 17:36

aj ja som mal 1.4 16V a tiez klepotal...
povedali mi ze to su ventili a ze je to normalne tak som sa tym nezaoberal...
za studena to klepoce skoro ako diesel ale potom je to uz ok...
no neviem ako je na tom tvoja kara
Návrat hore Goto down
ivco85
VW Junior
VW Junior


Male
Vek : 31
Registrácia : 27.09.2007
Počet príspevkov : 2314
Auto : VW Golf IV 1,6 16V BCB
Bydlisko : okr. Galanta

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   15/11/2008, 18:00

bol si s tym na VAGu??
on mam pocit ze ti ten sytic funguje..ale nie tak ako ma...pretoze uz tych 950 je vlastne zapnuty ....ale mal by tie otacky zdvihnut az na neakych cca 1100...
zase ma napada vecny problem ...a to cidlo teploty chladiacej kvapaliny..bud G62 alebo G66...pretoze tie cidla su zodpovedne presne za toto...
Návrat hore Goto down
Robino
Autoškolák
Autoškolák


Vek : 40
Registrácia : 13.06.2008
Počet príspevkov : 111
Auto : Golf IV 1,4 16V 2002

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   16/11/2008, 15:03

Ďakujem veľmi pekne chalani. Už som si myslel , že nikto nebude reagovať

"mato500" -- Tiež asi tak. Za studena to klepoce a potom už je to podstatne lepšie. Ale aj tak si myslím že by to malo byť tichšie



ivco85 -- Nebol som na VAG - u . Presne mam aj ja ten pocit že nefunguje tak ako má. Mam taký pocit ako keby bolo niečo stuhnuté , lebo ked chvilku ho necham bežať za studena na tých 950 a vypnem ho . Hned na to keď ho natočím tak nabehne na tých 1100 . Ako keby keď sa trošička niečo zohreje a potom to povolí. Nejaká klapka alebo tak niečo. Neviem čo konkretzne reguluje otáčky za studena. Píšeš že snímač teploty. Je to iný snímač ako ten čo mi ukazuje na budíku?? Lebo ten mám ten pocit že pracuje správne.
Návrat hore Goto down
ivco85
VW Junior
VW Junior


Male
Vek : 31
Registrácia : 27.09.2007
Počet príspevkov : 2314
Auto : VW Golf IV 1,6 16V BCB
Bydlisko : okr. Galanta

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   16/11/2008, 15:40

snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic...
a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory...
...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...
Návrat hore Goto down
Robino
Autoškolák
Autoškolák


Vek : 40
Registrácia : 13.06.2008
Počet príspevkov : 111
Auto : Golf IV 1,4 16V 2002

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   17/11/2008, 13:32

@ivco85 napísal:
snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic...
a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory...
...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...



Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG?
Návrat hore Goto down
mato500
Pilot
Pilot


Male
Registrácia : 08.01.2008
Počet príspevkov : 730
Auto : Golf IV TDI AJM
Bydlisko : KS

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   17/11/2008, 14:41

@Robino napísal:
@ivco85 napísal:
snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic...
a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory...
...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...



Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG?

sws golfmanik ma VAG ozvi sa mu mozno sa dohodnete
ak nie tak mi napis ti zozeniem chlapika co to ma
Návrat hore Goto down
kantona1
Začiatočník
Začiatočník


Male
Vek : 35
Registrácia : 05.11.2008
Počet príspevkov : 2
Auto : VW Golf IV 1.4-16V
Bydlisko : Irsko

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   17/11/2008, 14:41

Caute chalani som tu novy,som v zahranici a kupil som tu VW Golf IV 1.4-16V,,,ties mam nieco take podobne ako sa tu pise mam taky problem,ze ked som startoval auto tak mi neudrzalo otacky a zdochlo,,kamos mi poradil aby som vycistil skrtiacu klapku a ak je potrebne vymenil vzduchovy filter presne som to aj spravil sa to zmiernilo ale este to nieje ono,mam ties pocit ze budem musiet ist s tym na PC,,niekomu co mi este odporucate ak je tu niekto co mal nieco podobne,a chcel by som sa opytat na kolko by som mal mat otacky pri starte,,,mam 1.4-16V,,,Dakujem Vam vopred,,,


Naposledy upravil kantona1 dňa 17/11/2008, 16:20, celkom upravené 1 krát. (Reason for editing : Robino)
Návrat hore Goto down
http://kantona1@azet.sk
Robino
Autoškolák
Autoškolák


Vek : 40
Registrácia : 13.06.2008
Počet príspevkov : 111
Auto : Golf IV 1,4 16V 2002

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   17/11/2008, 17:26

@mato500 napísal:
@Robino napísal:
@ivco85 napísal:
snimac G62 nie je zodpovedny za teplotu ktora sa zobrazuje na budikoch..to je myslim prave ta G66...
G62 sluzi ako informativna elektronika pre riadiacu jednotku motora, teda aj sytic...
a to ze sa to zacne spravat normalne az ked to je teple...by som videl prave asi vadou tohto cidla..ze pri vyssich teplotach zacne vykazovat spravne odpory...
...skoc na ten VAG a budes mudrejsi...



Tak to asi naozaj budem mudrejší ked to dam na VAG. ĎAňakujem ti velmi pekne. Aspon sa viem od čoho odraziť. Neviem , nahodou nepoznaš niekoho z okolia KE čo má VAG?

sws golfmanik ma VAG ozvi sa mu mozno sa dohodnete
ak nie tak mi napis ti zozeniem chlapika co to ma

Ďakujem skusim to.
Návrat hore Goto down
ppmajko
Začiatočník
Začiatočník


Male
Registrácia : 09.08.2008
Počet príspevkov : 32
Auto : VW GOLF IV 1,4 16V,,Peugeot 205 GTi cabrio
Bydlisko : Poprad

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   20/4/2009, 10:58

no myslim ze klepanie u 1,4 16V je normalka,,,ja som to tiez riesil,aj som menil hydrostely na ventyloch a nic -
dozvedel som sa ze u motorov AKQ je to normalka,ze vraj maju chybne zabrusene ventyly,takze to uz neriesim,,a golfik znie ako TDi cheers
brat ma tiez 1,4 16V a tiez klepoce ne az tak ale klepoce
Návrat hore Goto down
stewe123
Začiatočník
Začiatočník


Male
Vek : 32
Registrácia : 01.06.2009
Počet príspevkov : 6
Auto : vw GOLF IV 1,4 16V
Bydlisko : ŠAĽA

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   2/6/2009, 16:06

to je suka motor on klepoce strašne ja to mam tiež a kupoval som ho od kamoša z VWgenáckej predajne a hovoril že to 99% 1,4 klepoce stím nikdo nič nepraví
Návrat hore Goto down
http://stewe123@gmali.com
viloaj
Vodič
Vodič


Male
Vek : 29
Registrácia : 24.06.2009
Počet príspevkov : 167
Auto : GOLF 4, 1,4 16V AXP r.v.01
Bydlisko : Košice - Stare mesto

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   24/6/2009, 10:01

Chalani, mam 1,4 16v AXP,, mam le 143 000 km ale poviem vam ze mi to klepoce uz aj za tepla... neoplati sa to vraj robit,,, proste to neni mechanicka vada,po vymene hydrostelov motor pojde stale rovnako az nato ze bude mat iny zvuk... a po par km sa to vrati... inak som chcel davat do auta LPG a motor mi tak klepoce ze si mechanik myslel ze mam diesel,hehe,,skoro ma tam vysmial ze do diesla chcem lpg...
Návrat hore Goto down
poseidon1
Autoškolák
Autoškolák


Registrácia : 27.03.2010
Počet príspevkov : 102
Auto : Golf IV

OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   6/3/2012, 14:24

sewas chalani
nechcem zakladat novu temu ohladne sytiča.Ja mam taky problem
golf 4 1.4 16v kod motora BCA
ide o to ze ked je teplo povedzme 15 stupnov a viac a nastarujem takmi skoro vzdy zapne sytic otacky vyskocia na 11OO chvilulu drzia a potom spadnu na normalnu hodnotu tak jak maju byt.Ono to je v poriadku to viem lenze ked je napriklad -18 v zime co je v pohode tak nastartujem a sytic sa mi nezapne a otacky su normalka tak jak maju byt,mozno sem tam trocha stupnu na 9OO ale to vynimocne fakt.
No a moja otazka je co je na tom zle ze ked je relativne teplo tak zapne sytic a ked je zima tak nezapne alebo naopak.Malo by mi skor zapinat sytic ked je tych -18 namiesto toho ked je povedzme +18stupnov.
Co si o tom myslite?
skrtiacu klapku mam vycistenu,snimac teploty chladiacej kvapaliny je tiez vymeneni,lebo blbol.
Na diagnostike ked sme napojili tak ziadnu chybu neukazovalo ked to iso na sytic ale ak ked to enslo na sytic.proste na diagnostike nic.ziadne voditko.
Budem vam vdacny za postrehy.dik
Návrat hore Goto down
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: Motor 1,4 16V   

Návrat hore Goto down
 
Motor 1,4 16V
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» motor 1.6 ibiza do G2???
» Motor 1.9tdi do G2
» PROBLEM MOTOR
» MOTOR-DIAG OBD-DIAG
» kupim motor 1,6 74kw

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF IV 1997-2003 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Motor-
Prejdi na: