Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopFAQRegistráciaKontaktPrihlásenie

Share | 
 

 Podtlakový magnetický ventil N75

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
ivko.111
Začiatočník
Začiatočník


Registrácia : 29.05.2009
Počet príspevkov : 1

OdoslaťPredmet: Podtlakový magnetický ventil N75   29/5/2009, 12:22

Po prejdení niekoľkých km auto stratí ťah, po meste sa top vobec neprejaví ale ked idem dalej tak v 5-ke po dakych 20 km sa to už prejaví. Musím zastať a vypnúť motor a zase je všetko ok. Asi to bide el.mag ventilom N75 ktorý ovláda tlak v turbe, povodné označenie tohoto ventilu je 026905263 U ale taký sa mi nepodarilo nikde zohnať, mám iba na octaviu s takým istým motorom 1.9 TDI 66 Kw ale má označenie 028906283N, myslíte že to bude to fungovať? (vzhľadom sa to vôbec nelíši)
Návrat hore Goto down
baciluss
VW Junior
VW Junior


Male
Vek : 36
Registrácia : 05.09.2007
Počet príspevkov : 2241
Auto : VW BORA 99, 1.9TDI AGR(66kW v serii)
Bydlisko : VWalacky

OdoslaťPredmet: Re: Podtlakový magnetický ventil N75   29/5/2009, 14:16

@ivko.111 napísal:
Po prejdení niekoľkých km auto stratí ťah, po meste sa top vobec neprejaví ale ked idem dalej tak v 5-ke po dakych 20 km sa to už prejaví. Musím zastať a vypnúť motor a zase je všetko ok. Asi to bide el.mag ventilom N75 ktorý ovláda tlak v turbe, povodné označenie tohoto ventilu je 026905263 U ale taký sa mi nepodarilo nikde zohnať, mám iba na octaviu s takým istým motorom 1.9 TDI 66 Kw ale má označenie 028906283N, myslíte že to bude to fungovať? (vzhľadom sa to vôbec nelíši)
No Najprv prekontroluj vsetky podtlakove hadicky a to tak ze ich aj povyberas z uchytov. Tak isto aj cele sacie potrubie za turbom...pripadne diery v IC. Potom konektor na N75 aj ho vystriekaj sprejom na kontakty. A neuskodilo by aj N75 vycistit tech. benzinom s nejakej striekacky a zaroven prived 12V nanho v impulzoch aby sa precistili vsetky cesty. Ja osobne som jednemu clenovi tu precistil aj konektor od RJ motora a presvietil cesty skusackou. Zatial vsetko v pohode. Az potomto vsetkom by som nemil N75.
Návrat hore Goto down
PIRATTT
Začiatočník
Začiatočník


Male
Vek : 32
Registrácia : 05.04.2009
Počet príspevkov : 22
Auto : GOLF 4 ABT SPORTLINE CHIP
Bydlisko : KASSA

OdoslaťPredmet: Re: Podtlakový magnetický ventil N75   14/6/2009, 21:08

@ivko.111 napísal:
Po prejdení niekoľkých km auto stratí ťah, po meste sa top vobec neprejaví ale ked idem dalej tak v 5-ke po dakych 20 km sa to už prejaví. Musím zastať a vypnúť motor a zase je všetko ok. Asi to bide el.mag ventilom N75 ktorý ovláda tlak v turbe, povodné označenie tohoto ventilu je 026905263 U ale taký sa mi nepodarilo nikde zohnať, mám iba na octaviu s takým istým motorom 1.9 TDI 66 Kw ale má označenie 028906283N, myslíte že to bude to fungovať? (vzhľadom sa to vôbec nelíši)


JA SOM TEN ISTY MAL PROBLEM NO TREBA OCISTIT RG WENTIL OD NANOSOU A AJ SANIE
Návrat hore Goto down
http://POKEC.SK--KS-936BC -NICK NAME
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: Podtlakový magnetický ventil N75   

Návrat hore Goto down
 
Podtlakový magnetický ventil N75
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Podtlakový magnetický ventil N75
» vyfuk,ventil
» EGR ventil
» EGR ventil
» BLOW - Off a POP - Off ventil na Tdi

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF IV 1997-2003 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Ostatné-
Prejdi na: