Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopFAQRegistráciaKontaktPrihlásenie

Share | 
 

 PALIVOVE CERPADLO...... !!!!

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 12:06

Caute chlapi prosim vas ak mozete tak sem napiste vsedci vsedko o palivovom cerpadle... Co konkretne??? Odisiel mi motorcek pal. cerpadla a musim ho vzmenit... co bz to spravilo s motorom kebz dam zo silnejsieho motora a co bz to vsedko obnasalo... Alebo napisete akz je rozdiel medzi cerpadlom z 2litra 2lit. GTI a pod. a 1,6 74KW.... Proste z vykonejsieho modelu... Ak mozno prosim piste nazory co najrychlejsie lebo to cez tyzden musim dat do poriadku..... VDAKA ZA RADY....!!! O a jedna sa o benzin pre tych ktor by nevedeli... A este ze kde zozeniem schemy alebo nieco kde najdem kolko ake cerbadlo ma tlacit....
Návrat hore Goto down
Tomik29
Vodič
Vodič


Male
Vek : 25
Registrácia : 20.02.2009
Počet príspevkov : 177
Auto : VW Golf III 2.0 Syncro
Bydlisko : Martin

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 14:22

pozri si knihu Jak na to VW Golf 3 ...tam su diagramy koľko tlačí 1.4 - 1.8 potom že koľko tlači 2.0 a VR6 logicky najviac ...ked tam dáš palivové čerpadlo ktoré podáva viac paliva tak ti to je aj tak na nič pokým nedáš napríklad vačšie vstreky
Návrat hore Goto down
Jojo sdi
Pretekár
Pretekár


Male
Vek : 43
Registrácia : 13.02.2009
Počet príspevkov : 490
Auto : GOLF 4 2001 1,9SDI AQM Uspávač hadov
Bydlisko : Zálesie

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 16:30

ked das väcsie cerpadlo,ktore tlací viac,nic sa nebude diat,lebo ti ho regulator tlaku paliva aj tak obmedzí,na systemovy tlak....opacny prípad by bol horsí,keby si dal cerpadlo co tlací menej....
Návrat hore Goto down
MIRECC
Pilot
Pilot


Vek : 37
Registrácia : 13.04.2008
Počet príspevkov : 898
Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i
Bydlisko : Ziar nad Hronom

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 18:31

daj vstreky 444 reg tlaku s budikom a čerpadlo športové walbro. a kone sú na svete Laughing
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 19:52

@MIRECC napísal:
daj vstreky 444 reg tlaku s budikom a čerpadlo športové walbro. a kone sú na svete Laughing
Hmmm je to pekna predstava aj som nad niecim rozmyslal ale potreboval by som vediet cenu a kde to zohnat... Na teba este otazocka ked mas tu veverku... Ak dam silnesie cerpadlo trisky z VR6 regulator tlaku dajme tomu ze tiez z VR6 alebo 116konoveho GTIcka co to uroby??? Bude treba urobit map.....????
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 19:55

A chlapi este som zabudol keby mal niekto nejake cerpadlo navyse tak sem s ponukou a jedna sa o 1,6 74KW... teda zatial.... potrebujem co najskor pojazdne auto...
Návrat hore Goto down
MIRECC
Pilot
Pilot


Vek : 37
Registrácia : 13.04.2008
Počet príspevkov : 898
Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i
Bydlisko : Ziar nad Hronom

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 20:04

nemusíš robit mapu.
čo to spravý neviem presne ale pojde to.
tieto veci sa riešia ked máš turbo a chceš tlačit viac vzduchu,tak potrebuješ viac paliva.Myslým že na atmosfére to nebude až tak badat.Musel by si íst na brzdu aby si vedel presne či to malo najaký vpliv na výkon
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   16/8/2009, 23:27

@MIRECC napísal:
nemusíš robit mapu.
čo to spravý neviem presne ale pojde to.
tieto veci sa riešia ked máš turbo a chceš tlačit viac vzduchu,tak potrebuješ viac paliva.Myslým že na atmosfére to nebude až tak badat.Musel by si íst na brzdu aby si vedel presne či to malo najaký vpliv na výkon
No turbo do 1,6ky je uplny nezmysel si myslim ale mal by som k tym veciam istu alternativu v DTS katalogu som nasiel taku vecicku funguje to na sposob turba len je to tak ze to tlaci do sania 0,1bar je to aky si vymisel co som studaval su dve varianty jedna je mensia ta udajne da 15PS a ta vecsia co tlaci teda spominanych 0,1bar ta udajne da 20PS a stoji to nejakych 150 Eur.. Je dost mozne ze by to stacilo k triskam z VR6 a tomu regulatoru tlaku co myslis.. No ale je tu zas to cerpadlo ze ci mam uz teraz dat z ja neviem priklad VR6 alebo 2lit 16V co bude problem zohnat si myslim.. Nove bude pekne masne.. Nakolko v mojom 1,6kovom je len motorcek spatny co naopak stojy do 30-40 eur.. Teraz sa mi jedna hlavne o to cerpadlo o tych ostatnych veciach mozeme zatial len diskutovat... Laughing
Návrat hore Goto down
sykye
Agent
Agent


Male
Vek : 28
Registrácia : 27.04.2009
Počet príspevkov : 1442
Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps)
Bydlisko : Poltár

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   17/8/2009, 00:56

co sa tyka toho PBV (power boost valve) alebo po slovensky sportovy regulator tlaku paliva tak je to dobra vecicka pre zvysenie vykonu motora no potrebujes k tomu viac uprav... samotny regulator tlaku paliva (seriovy) ti tlaci cca 2,5 - 3 bary a PBV je max do 7 barov.. funguje to uplne primitivne tak ze je tam skurtka ktora len priskrti trochu prietok paliva a hned mas vecsi tlak. presne ako ked polivevas hadicou travnik a prstom zapchas polovicku otvoru na hadici z kade tecie voda tak jasne ze ti potom strieka pod vecsim tlakom.. to je ten isty princip.. cize tym ziskas tlak ale k tomu by sa ti zislo este upravit vyfukove potrubie a NEVYHNUTNE je k tomu otvorene sanie (co mozno najchladnejsi vzduch)... ked by si mal toto urobene tak potom aj pri chipovani by si ziskal odost lepsie vysledky, teda hlavne pri upraveni riadiacej jednotky by si potom videl zmysel toho preco si robil tie upravy. aj to je sposob ako zvysit vykon...
Návrat hore Goto down
sykye
Agent
Agent


Male
Vek : 28
Registrácia : 27.04.2009
Počet príspevkov : 1442
Auto : VW golf III variant 2.0 8V AGG 88kw(119ps)
Bydlisko : Poltár

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   17/8/2009, 00:57

zabudol som napisat k tomu cerpadlu ze ak si tam das to PBV tak vraj je cerpadlo viac namahane...
Návrat hore Goto down
tufi
Vodič
Vodič


Male
Registrácia : 07.08.2007
Počet príspevkov : 151
Auto : VW Golf 3
Bydlisko : Bratislava

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   17/8/2009, 23:43

@01lukasss01 napísal:
@MIRECC napísal:
nemusíš robit mapu.
čo to spravý neviem presne ale pojde to.
tieto veci sa riešia ked máš turbo a chceš tlačit viac vzduchu,tak potrebuješ viac paliva.Myslým že na atmosfére to nebude až tak badat.Musel by si íst na brzdu aby si vedel presne či to malo najaký vpliv na výkon
No turbo do 1,6ky je uplny nezmysel si myslim ale mal by som k tym veciam istu alternativu v DTS katalogu som nasiel taku vecicku funguje to na sposob turba len je to tak ze to tlaci do sania 0,1bar je to aky si vymisel co som studaval su dve varianty jedna je mensia ta udajne da 15PS a ta vecsia co tlaci teda spominanych 0,1bar ta udajne da 20PS a stoji to nejakych 150 Eur.. Je dost mozne ze by to stacilo k triskam z VR6 a tomu regulatoru tlaku co myslis.. No ale je tu zas to cerpadlo ze ci mam uz teraz dat z ja neviem priklad VR6 alebo 2lit 16V co bude problem zohnat si myslim.. Nove bude pekne masne.. Nakolko v mojom 1,6kovom je len motorcek spatny co naopak stojy do 30-40 eur.. Teraz sa mi jedna hlavne o to cerpadlo o tych ostatnych veciach mozeme zatial len diskutovat... Laughing

s tymi 30-40 eur by som si nebol az tak isty hlavne ak by si chcel kupit nove cerpadlo
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   20/8/2009, 18:05

@tufi napísal:
@01lukasss01 napísal:
@MIRECC napísal:
nemusíš robit mapu.
čo to spravý neviem presne ale pojde to.
tieto veci sa riešia ked máš turbo a chceš tlačit viac vzduchu,tak potrebuješ viac paliva.Myslým že na atmosfére to nebude až tak badat.Musel by si íst na brzdu aby si vedel presne či to malo najaký vpliv na výkon
No turbo do 1,6ky je uplny nezmysel si myslim ale mal by som k tym veciam istu alternativu v DTS katalogu som nasiel taku vecicku funguje to na sposob turba len je to tak ze to tlaci do sania 0,1bar je to aky si vymisel co som studaval su dve varianty jedna je mensia ta udajne da 15PS a ta vecsia co tlaci teda spominanych 0,1bar ta udajne da 20PS a stoji to nejakych 150 Eur.. Je dost mozne ze by to stacilo k triskam z VR6 a tomu regulatoru tlaku co myslis.. No ale je tu zas to cerpadlo ze ci mam uz teraz dat z ja neviem priklad VR6 alebo 2lit 16V co bude problem zohnat si myslim.. Nove bude pekne masne.. Nakolko v mojom 1,6kovom je len motorcek spatny co naopak stojy do 30-40 eur.. Teraz sa mi jedna hlavne o to cerpadlo o tych ostatnych veciach mozeme zatial len diskutovat... Laughing

s tymi 30-40 eur by som si nebol az tak isty hlavne ak by si chcel kupit nove cerpadlo
Cerpadlo uz je opravene nekupoval som cele iba som vymenil motorcek cerpadla za cca 25eur a auto slape zasa ako ma... No len som chcel vediet ci je daky rozdiel v tlaceni paliva no udajne nie a asi to tak aj bude dal som cz feliciacky a auto ide ako ma... No ale som zvedavy ze ako dlho vydrzi... Very Happy
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   24/8/2009, 13:44

sykye: Mal som namysli toto....

Návrat hore Goto down
yurik
Pretekár
Pretekár


Male
Registrácia : 06.04.2008
Počet príspevkov : 588
Auto : VeeDub in da house

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   24/8/2009, 14:27

lol lukas, to nemyslis vazne...tato vrtulka ma asi taky zmysel ako keby si pred vysavac dal vrtulku z pc Very Happy
Návrat hore Goto down
01lukasss01
Profík
Profík


Male
Registrácia : 06.09.2007
Počet príspevkov : 1088
Auto : VW G4 1,9TDI 81kW AHF
Bydlisko : MALACKY, Tel:0907365770

OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   24/8/2009, 14:46

@yurik napísal:
lol lukas, to nemyslis vazne...tato vrtulka ma asi taky zmysel ako keby si pred vysavac dal vrtulku z pc Very Happy
Juri nie neboj len sem to sem hodil ked som to uz spomenul... Kua ale fakt by ma dost zaujimalo kde alebo ako zistim ci pasuju vstreky z VR6 na to moje chudatko 1,6 a vlastne v com sa lisia. Zeby v roztreku paliva???? V knihe JAK NA TO je akurat hovno o tom... Akurat su tam pisane odbery prudu kolko voltou ohmou a podobne sracky... Nevedel by si nieco o tom??? Na CZ fore je jeden manik co to napchal do mojho motora ale akosi uz cez rok neodpoveda a nemozem sa ho akosi dopatrat..
Návrat hore Goto down
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: PALIVOVE CERPADLO...... !!!!   

Návrat hore Goto down
 
PALIVOVE CERPADLO...... !!!!
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» VAG, štartovanie
» vymena palivoveho filtra -postup
» Slabý ťah motora po chipe
» nestartuje - suche sviecky
» zly start pri benzinovom motore

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF III 1992-1996 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Motor-
Prejdi na: