Klub fanúšikov a nadšencov značky VW Golf
 
DomovPortálE-ShopFAQRegistráciaKontaktPrihlásenie

Share | 
 

 Generálka motora

Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Goto down 
AutorSpráva
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Generálka motora   27/11/2012, 21:14

Ahojte,
takže robím na svojom golfe GO motora, pretože motor sa prehrieval, zistilo sa že praskol blok motora...

Kúpil som nový blok motora, aj s kľukou a piestami.... (polmotor) 85 kw PD kód motora AJM,

Výmena komplet rozvodov, vodná pumpa, termostat, tesnenie pod hlavou, piesty sa idú prekrúžkovať, ....


No a dneska sa vytiahol starý motor vonku, začal sa rozoberať a zistilo sa že mi treba aj nový dvojhmotný zotrvačník a celú spojku.....



Takže vás prosím o radu kde zoženiem celý komplet dvojhmoty a spojky za dobrú cenu ale s dobrou kvalitou, na môj motor.



Ďakujem
Návrat hore Goto down
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   28/11/2012, 14:46

Ahojte potrebujem čo najskôr zistiť kde a akú spojku zo zotrvačníkom kúpiť. Čítal som veľa na fóre takže asi najlepšie sa oplatí celý komplet SACHS zo zotrvačníkom dvojhmotným....

neviete kde by som to mohol zohnať za dobrú cenu ?



A ešte jeden známy mi povedal že si tam mám dať jednohmotný zotrvačník, ževraj to vydrží oveľa dlhšie ako dvojhmota, len neviem aký je presný rozdiel...

a aký je rozdiel v cene a či to vôbec môžem dať do môjho golfu.


Díky.


našiel som toto:

http://auto.bazos.sk/inzerat/20376375/dvojhmotny-zotrvacnik-LUKSACHSVALEO-iba-novezarukablok.php


http://auto.bazos.sk/inzerat/19272104/Volkswagen-dvojhmotny-zotrvacnik.php
Návrat hore Goto down
MIRECC
Pilot
Pilot
avatar

Vek : 37
Registrácia : 13.04.2008
Počet príspevkov : 898
Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i
Bydlisko : Ziar nad Hronom

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   28/11/2012, 19:24

Sevas.Riešil som spojku na PD 96 kw a daval som LUK celú koplet aj s ložiskom myslim že stala cca580 bez dph. Chcel som dat pevný zotrvak ale niekolko ludí (Cool my povedalo že to trasie od 2000 do 2750 otačok.Nedokaže to stlmit vybrácie motora v týchto otačkach tak som neriskoval vyhodene peniaze.
Návrat hore Goto down
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   28/11/2012, 21:48

Serus,
to sa mi zdá veľa za to dať, ja hľadám niečo také ako v tých inzerátoch čo som dal, 250-350eur max. komplet zotrvačník aj so spojkou.

No a čo sa týka tej jednohmoty, ja na to aute jazdím do zahraničia, takže sú tam tie vyššie rýchlosti a otrasy, ale zase som rozmýšľal že keď urobím generálku tak budem aj upravovať výkon, dávať chip a či potom už nebude treba dať jednohmotu....
Návrat hore Goto down
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   2/12/2012, 12:56

Ahojte,
takže spolu s mechanikom sme zháňali celý spojkový set so zotrvačníkom dvojhmotným.
V rôznych predajniach ani po zľave ceny neboli pod 500 eur, vačšina sa blížila ku 600eurám,
takže som skúšal inzeráty na nete. V Prievidzi majú pre môj motor značku LUK za 500eur komplet,
a v Žiline majú značku SACHS za 360eur + 6O eur ložisko =420 eur

je to tento inzerát
http://auto.bazos.sk/inzerat/20386974/Spojkova-sada-Sachs-na-VW-SharanAlhambraGalaxy.php


ževraj to mi bude pasovať na 1OO%


moje údaje o zotrvačníku LUK 038 105 266 Q - tým posledným písmenom som si nie istý....

priemer 240mm

počet vnútorných zubov lamely 23

prevodovka manuálna 6 stupňová


EDIT: a chcem sa ešte spýtať že aké sú určené hotnoty vôle zámkov piestnych krúžkov,
mne namerali od 0,55mm do O,65mm, kde by som kúpil sadu piestnych krúžkov za dobrú cenu,
a kde by sa dalo kúpiť sadu tesnení ktoré obsahuje aj to pod hlavu a kompletne všetky na motor (myslím
že sa to oplatí viacej ako po jednotlivom tesnení kupovať)....

Ďík za rady.
Návrat hore Goto down
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   8/12/2012, 07:28


http://imageshack.us/g/594/imag0315g.jpg/
Návrat hore Goto down
MIRECC
Pilot
Pilot
avatar

Vek : 37
Registrácia : 13.04.2008
Počet príspevkov : 898
Auto : VW GOLF VR6 SYNCRO,VW GOLF 1 Cabrio,Škoda Superb 1.8T,Seat Toledo I 1.8i
Bydlisko : Ziar nad Hronom

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   9/12/2012, 00:32

na tých fotkách je ten prasknutý blok? Lebo to tam nič nevidím
Návrat hore Goto down
Blitzkrieg
Pilot
Pilot
avatar

Male
Vek : 38
Registrácia : 07.12.2008
Počet príspevkov : 823
Auto : vW golf IV 1.9 TDI GTI 85kw
Bydlisko : Kosice

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   9/12/2012, 17:59

ja som pred rokom menil spojku,daval som sachs na 96kw motor,origo tam bol luk,zatial spokojnost no pri montazi vraj bol problem lebo niekde suchala stenu obalu prevodovky,tak to vybrusili a bol klud. ak robis generalku motora tak na tej spojke uz vela neusetris
Návrat hore Goto down
Marmarik
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 27
Registrácia : 16.05.2010
Počet príspevkov : 37
Auto : VW GOLF IV 1.9 TDi PD 85 kW
Bydlisko : Banská Bystrica

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   9/12/2012, 21:52

Čaute,
takže bolo to tak že sa auto pri vysokom výkone alebo pri dlhej trati do zahraničia a vysokej rýchlosti prehrievalo, a tlačilo kompresné tlaky do chladiaceho obehu s vodou... Keďže auto zašlo aj do Holandska a späť viackrát ale problémové boli strmáky pri Frankfurte atd... auto išto do 130km/h stíhalo chladiť, viacej alebo pri strmšom kopci prehrialo skorej.... Takto som na aute behal dosť dlho, väčšina ľudí mi tvrdila že to bude asi len tesnenie pod hlavou prípadne ohnutá hlava....


opak bol realitou....
keď sa konečne hlava zhodila tak jediné čo vysvetľovalo spomínané symptómy ´bolo vidno na 2hom valci ako podfukovalo tesnenie ale medzi blokom a tesnením. Taktiež je vidno na fotke že s tesnenia bolo kúsok odlomené tam kde to podfukovalo... A nakoniec sme si všimli nerovnosti na vložke 2 valca a po skúmaní sa zistilo že ide o prasklinu, je to vidno na jednej fotke, je to od vnútra 2hého valca asi 3mm od vrchu, tadiaľ to je prasknuté do vodného kanálika.


Takže hľadal som buď kompletný motor alebo len blok. Nakoniec som sa rozhodol že kúpim iba blok a spraví sa kompletná generálka s tým že sa všetko prehodí zo starého motora na nový blok. Vtedy mi trocha vybehla mimo rozpočet tá spojka zo zotrvačníkom ale už je kúpená a založená na aute. Stará spojka aj dvojhmota bola LUK teraz som kúpil za 360 eur SACHS bez ložiska a ložisko LUK za 68 eur.

Takže na nový blok sa prehodila kľuka, samozrejme išli nové guferá, predné a zadné, nové piestne krúžky na všetky piesty, nové tesnenie pod hlavou, nová vodná pumpa, nová sada rozvodov, nový termostat, nová olejová vaňa, nové filtre a náplne...
Návrat hore Goto down
mirec.mm
Začiatočník
Začiatočník
avatar

Male
Vek : 34
Registrácia : 12.12.2009
Počet príspevkov : 49
Auto : Vw Golf IV , 1.4 16v 55kW ,r.v.2002
Bydlisko : Bratislava

OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   5/3/2013, 02:25

A kolko ta to vyslo bez tej spojky?
Návrat hore Goto down
Sponsored content




OdoslaťPredmet: Re: Generálka motora   

Návrat hore Goto down
 
Generálka motora
Zobraziť predchádzajúcu tému Zobraziť nasledujúcu tému Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Generálka motora
» Podkryt motora
» Pieskovanie motora
» Klepot motora, ojnice, ktore kloziska, a ake MOMENTY na dotahovanie maju byt kde
» teplota motora

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
VW GOLF CLUB SLOVAKIA :: GOLF IV 1997-2003 :: Servis & Pomoc a Tuning & Styling :: Motor-
Prejdi na: